HTML

Anglia again

Friss topikok

  • csipcsepp: Majd amikor már a koreográfiát is tudják, és tisztán ejtik benne a szavakat, azt hiszem el kell, h... (2013.08.10. 18:31) Igazi au pair munka kezdete
  • csipcsepp: :D Megnyugtató, hogy azért nem hiába csinálom :) A dolog pikantériája, hogy Évinek csak egy egy s... (2013.08.10. 18:29) Világbéke és emberszeretet :)
  • csipcsepp: A kerítésnél én sem tudom kit kitől védenek a kerítések, viszont az ő rendszerükben értem miért le... (2013.08.07. 23:33) Freemantles- Joel autista iskolája

Címkék

Új hét új úticélok

2013.08.10. 18:21 csipcsepp

Ez a hét főként a szervezkedésről szólt, az útvonalak és úticélok megszervezéséről, a kutakodásról és tájékozódásról. Kicsit úgy érzem nem csináltam semmit.

Hétfőn Sally játszóházba ment Joel osztálytársaival, akiket meghívott magukhoz a kertbe játszani, de a lehetséges eső miatt a játszóházat jobbnak látta. Mivel ott az anyukák beszélgettek, a gyerekek meg játszottak engem otthonhagyott a vasalnivalóval, aminek őszintén szólva a torokfájás és a kínzó izomláz miatt eléggé örültem. Negyed 2-ig vasaltam mikor is hazaértek, hogy nincs eső, viszont áram sem a játszóházban, így inkább hazahozta a gyrekeket. Kicsit még ugráltam körülöttük, összeszedtem magam és találkoztam Györgyivel, viszont amire nem vagyok büszke, hogy nem sikerült megtalálnom a megfelelő utcát, csak második próbálkozásra. Upsz. Így majd egy óra késéssel futottam be hozzájuk. Kicsit dumáltunk, majd felmentünk az egyetemhez és megmutatta a Katedrálist, miközben beszélgettünk. Jó volt, aztán le is szerveztük, hogy mivel szabad a vasárnapja elmegyünk megnézni együtt Oxfordot, majd hazabicikliztem az akkor már zuhogó esőbe a fájós mindenemmel mintegy dupla idő alatt a számolthoz képest, mégis boldogan attól, hogy lett útitársam.

Kedd a szabadnapom volt, amin úgy döntöttem nem megyek sehova, hanem alszom és szakdogázom. Az első sikerült is... aztán mivel jó idő volt elmentem megnézni a charity shopot és vettem egy esőkabátot elkerülendő az előző napi bőrig ázást és megnéztem a játszóteret, ahova másnap mentem a gyerekekkel, felmérendő a távolságot, végül találtam egy kellemes parkot, és leültem olvasni, mikor jött az sms Sallytől, hogy ott vacsizom-e, és hogy Stewe elvitte a szobámból a rádiót ebédidőben, mert kellett az egyik vásárlónak (mondanom sem kell abban a pár órában, mikor a ruháim szét voltak teregetve az ágy karfáján alsóneműstől, nevermind), így hazakerekeztem és válaszoltam szóban.

Délután beszélgettünk Sallyvel meg skypeoltam anyával és próbáltam megtervezni az utaimat, ami nehéznek bizonyult, mivel közben Sally mondta, hogy a barátnője most hétvégén tudna csak felvinni Derbyshirebe, ahol tavaly Lacival a nemzeti parkban voltunk. Később a helyről kiderült, hogy még Nottinghamtől délebbre van, egy kis faluban, majd az is, hogy el kéne buszoznom hozzá Heathrowra, ami meg elég drágának bizonyult, mire ez kiderült, de még a falu kiderülésekor mivel Sally megszervezte lemondtam Oxfordot, próbáltam átteteni másik hétre, amire Györgyi azt mondta sajnálja, de azért ő elmegy, ha már eltervezte. Mindezek mellett próbálkoztam a hazautamat egyengetni kis sikerrel, mert nem tudni semmit Sally unokatesójáról, aki az esetleges szállásadóm lenne Skóciában, ahonnan hazarepülnék, így nem tudom, hogy melyik reptérről lenne érdemes mennem. Mindenesetre anya már teljesen rápörgött a témára és repülőket nézeget nekem, mikor még semmit sem tudok semmiről, sajnálatos módon.

Szerdán délelőtt a Stewe által rajzolt térképpel elmentünk a Bushy Hills játszótérre, magát a térképolvasást nagyon élvezték, de attól a távtól, mint mondjuk otthontól a vasútállomás, vagy esetleg a főút teljesen meg voltak halva. Aztán pár órát játszottak a játszótéren hol egymással, hol másokkal, majd Stewe jött értünk ebédszünetben, hogy hazavigyen,mikor már épp mindkettejüknek elege volt a játszóterezésből, hazagyalogolni viszont nem lett volna erejük. Mikor visszaértünk rajzoltunk egy csomót, majf a fáradtságukra megnéztünk egy Scoobie-Doot, amihez szerintem még kicsik, de itthon engedélyük van nézni. Szeretek velük mesét nézni :) A végén készítettem nekik vacsit,amit épp megettek mire Sally hazaért. Remek nap volt, de mivel aznap nekem jól viselkedtek akkor tört ki rajtuk a rosszalkodhatnék, és kiélték minden ellenkezhetnéküket, így nehéz volt őket a kádba parancsolni.

Csütörtökön csak reggel kellett velük lennem, előkészíteni őket a Challengersbe menésre 10-ig, aztán vasalás közben megnéztem a Skyfallt. A csütörtököm azon része szabad lett volna, de gondoltam megcsinálom a pénteki dolgom és plusz egy szabadnap. Az egész James Bondot végigvasaltam, de továbbra sem értem mit esznek rajta az emberek, lehet eretnekség, de azt hiszem végigülni nem bírtam volna. Pont vége lett a filmnek és a vasalhatnékomnak is, mire Stewe hazaért ebédelni, így együtt ettünk. Pont elfogyott a pickle (savanyú, zöldségdarabos cucc, amit vajaskenyérre tesznek sajttal), amit Stewe minden nap ebédel, így mindketten uborkás paradicsomos sajtos szendvicset etünk, aminek jó részét ő készítette. Teljesen odáig voltam, meg vissza. :) Hiába, ez a szendvicskészítés meg kajacsomagolás még mindig érzékeny potnom. Beszégettünk az utazásokról meg a hogyan továbbomról, és kiderült, hogy egészen nagy utazó, sok helyen járt, és nyugdíj után nyaranta utazgatni szeretnének Sallyvel és a gyerekekkel, ha megtehetik. :) (Bár hozzá kell tennem nehéz lesz Sally igányeivel, mert az ingyen karavános tengerparti szálláshely helyett elkölt egy rahedli pénzt arra, hogy tökéletes házikóban, a parttól bő fél órányi vezetésre alhasson, mert nem kockáztat, hogy az ingyenszállás milyen...) Délután szakdogázni akartam, de őszintén szólva bealudtam egy órára, és már jöttek is a gyerekek. Megnéztük együtt az Aladint, mert nagyon fáradtak voltak, és pizzát sütöttem nekik, amihez zöldségből fejet kanyarítottunk Sallyvel, aki épp erre a mozzanatra ért haza.

Itt meg kell jegyezzem, hogy rettenet, hogy már egy 16 éves pucér kockahasú felsőtesttől is zavarba jövök :D:D:D - A gyerekek kiszaladtak egy félpucér, az utcában lakó kutyát sétáltató sráchoz, és mivel Sallyn magassarkú volt, nekem kellett utánuk futni. Remek látvány lehettem, ahogy darabjával hagyom el az Ikeás benti papucsaimat és sprintelek a füvön a gyerkek után :D akik mellesleg csak a kutya után mentek. Csitri allert.

Ja, és a fél napot azzal töltöttem, hogy most akkor megkérdezzem-e Sallyt, hogy ha úgy határoztam (mert végül úgy határoztam, hogy Heathrowra jutni drága, meg annyira nem lenne mit csinálnom abban a kis faluban, max Nottinghambe láűtogathatnék vissza egy időre, de azt bármikor olcsóbban megtehetem), hogy Oxfordba megyek, ami csak vasárnap az egész hétvégés Derbyshire helyett, akkor mehetnék-e mégis velük a farmra tehenet fejni, de úgy határoztam, ha nem kérdezte meg, biztos okkal tette, hogy itthon hagyna. Erre este megkérdezte, akarok-e menni, lehet a vasalás miatt. És akartam, amiről másnap ki is derült, hogy jó döntés volt.:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://angliagain.blog.hu/api/trackback/id/tr125452832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása