HTML

Anglia again

Friss topikok

  • csipcsepp: Majd amikor már a koreográfiát is tudják, és tisztán ejtik benne a szavakat, azt hiszem el kell, h... (2013.08.10. 18:31) Igazi au pair munka kezdete
  • csipcsepp: :D Megnyugtató, hogy azért nem hiába csinálom :) A dolog pikantériája, hogy Évinek csak egy egy s... (2013.08.10. 18:29) Világbéke és emberszeretet :)
  • csipcsepp: A kerítésnél én sem tudom kit kitől védenek a kerítések, viszont az ő rendszerükben értem miért le... (2013.08.07. 23:33) Freemantles- Joel autista iskolája

Címkék

Utolsó nap

2018.03.20. 20:49 csipcsepp

Edina, kick box, sajtburger, séta, indiai vacsi, süti, könyv és pickle, Ibados Cedrices KAtkas este, és az utolsó este megkoronázására : Ez bazinagy póóóóók (5cm, nem viccelek) remélem az ágy alatt marad reggelig, oda száműztem, mert megfogni nem mertem, megölni nem akartam, meg sem fordult a fejemben. Idáig jutottam, viszont azt hiszem megvan a rejtélyes csípéseim kreálója... Jó lesz így az utolsó alvás...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://angliagain.blog.hu/api/trackback/id/tr695500122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása