HTML

Anglia again

Friss topikok

  • csipcsepp: Majd amikor már a koreográfiát is tudják, és tisztán ejtik benne a szavakat, azt hiszem el kell, h... (2013.08.10. 18:31) Igazi au pair munka kezdete
  • csipcsepp: :D Megnyugtató, hogy azért nem hiába csinálom :) A dolog pikantériája, hogy Évinek csak egy egy s... (2013.08.10. 18:29) Világbéke és emberszeretet :)
  • csipcsepp: A kerítésnél én sem tudom kit kitől védenek a kerítések, viszont az ő rendszerükben értem miért le... (2013.08.07. 23:33) Freemantles- Joel autista iskolája

Címkék

Városnéző hétfő

2013.08.22. 00:06 csipcsepp

Hétfőn délután kellettem Sallynek, így 9 fele mikor összeszedtem magam elindultam a Clandon és Hatchland Park helyett, amibe borsos lett volna a belépő egy kényelmes, leggingses sportpólós biciklitúrára a folyó mentére, amiből az lett, hogy az egyirányú High Streeten tolva a biciklimet eszembe jutott, hogy így a végefelé bemehetnék a turista centrumba egy pár kiadványért és tájékoztatóért, ahol kiderült, hogy 11-től ingyenes városbemutató túra lesz. A maradék 1 órámban elbicikliztem arra, amerre a Sports Directre emlékeztem, hátha találok sportcipőt, mire belefutottam Györgyibe, (akivel megbeszéltük, hogy Oxford áll szept. 3.-án, a közlekedés még kérdéses, valószínű autosharing, addig viszont nem ér rá velem jönni kedden sehova az ingyen jeggyel, és) aki tájékoztatott, hogy teljesen rossz irányba mentem :D, majd leírta az utat rosszul. Mivel arra már nem lett volna időm beugrottam a bezsebelt kiadványoknak zacskóért és az idő eltöltésére az 1 fontosba, beszereztem pár újabb múlhatatlan cuccot, amire rettentően nagy szükségem volt, majd pont időre besiklottam a vezetett túrára. Ez volt a hölgy első túrája, és igen nehezen értettem, mert nagyon zárt szájjal beszélt. Elvitt a boltíves piactérre, ami sosem adott helyet piacnak, a várkertbe, egy középkori pincébe és egy régi templom külsejét is megmutatta 1 óra alatt. Annyira nem volt nagy szám, de ha már itt laktam megérte elmenni, és ez volt rá az egyetlen hétfőm. Aztán benéztem pár boltba és az irányt a Sports Direct felé vettem, legalábbis azt gondoltam, de mivel rossz volt a leírás kibicikliztem a világból és csak egy intersportot találtam, ahol semmi érdekes nem volt, majd éppen hazaértem enyhén edzés utáni állapotban Joel osztálytársai és anyukáik és apukáik közé, ahol még cikibb volt a tornagatyám, amit leggingsnek használok és a folytonos vita tudata a leggings nadrág vagy harisnya létéről, mint a vezetett túrán.

2-6 között az enyémek voltak, és mivel picit fáradt voltam nem harcoltam velük, ha szabad mesét nézniük nézzék, hagytam őket filmezni, 1-1-et választhattak vacsi előtt, majd egészen nyugodtan ették meg a vacsijukat.

Egész este azon görcsöltem, hogy lesz-e útitársam másnap az ingyen első osztályú két személyes vonatjegyemhez, de végül nem találtam senkit. Egy új lánynak írtam, aki boldogan rábólintott, mikor megtudta, hogy ingyen van, majd estefelé kiderült, hogy 3-tól ér csak rá délután. Egy másik au-pair is jelentkezett a facebookos kiírásomra, de aztán nem válaszolt a következő üzenetre, mire reggel még írtam a 3. lánynak, aki az első kettő miatt nem került addig szóba, aki mint kiderült, a legcukibb, ő legalább, ha késve is, de reagált a levelemre. Nem volt túl jó élmény, ezen vaciláltam még reggel is, hogy menjek-e, vagy menjek szombaton rövidebb időre, végül szilárd elhatározás alapján arra jutottam, hogy elmegyek, hátha szombaton is tudom még használni a jegyet, mert csak a dátumot kellett rá felírni, semmi egyebet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://angliagain.blog.hu/api/trackback/id/tr605470368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása