HTML

Anglia again

Friss topikok

  • csipcsepp: Majd amikor már a koreográfiát is tudják, és tisztán ejtik benne a szavakat, azt hiszem el kell, h... (2013.08.10. 18:31) Igazi au pair munka kezdete
  • csipcsepp: :D Megnyugtató, hogy azért nem hiába csinálom :) A dolog pikantériája, hogy Évinek csak egy egy s... (2013.08.10. 18:29) Világbéke és emberszeretet :)
  • csipcsepp: A kerítésnél én sem tudom kit kitől védenek a kerítések, viszont az ő rendszerükben értem miért le... (2013.08.07. 23:33) Freemantles- Joel autista iskolája

Címkék

Utolsó hét - Oxford, Porthsmouth, Edináék

2018.03.20. 20:48 csipcsepp

Eseménydús egy hét volt, az biztos, még ha ott lébecolásnak éreztem is. Próbáltam minél több ajándékot beszezni, midenkihez eljutni még egyszer, találkozni az emberekkel és világot, vagy leglábbis Angliánakminél nagyobb részét meglátni.

A visszaérkezéskor még carsharing oldalakat nézegettem, de nem voltak igaán jó ajánlatok, így maradtam a bonatozásnál, ahova sikerült. Szerncsére Györgyinek azon a héten két szabadnapja is akadt, így eljutottunk Oxfordba és Porthsmouthba is. Miután lemondtam Skóciáról még Sally nyomására Londont fontolgattam, de nagy csomaggal nem akartam utazni, meg a megkeresett pénzemet nem is akartam fölösleges vonatozgatásra költeni. És a windsor-i látogatásom végének tanulsága alapján London annyira nem is vonzott, hogy újra bejárjam egyedül.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://angliagain.blog.hu/api/trackback/id/tr15831655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása